Start Oferta Wsparcie użytkownika

 

Wsparcie użytkownika

Osoby korzystające z zasobów obliczeniowych projektu PL-Grid mają zapewnione wsparcie i fachową pomoc w rozwiązywaniu wszelkich problemów związanych z dostępem i wykonywaniem obliczeń na tych zasobach.

Oferujemy:

  • pomoc techniczną przy adaptacji stosowanych obecnie narzędzi do działania w nowych warunkach,
  • pomoc w zrozumieniu zagadnień związanych z uruchamianiem specjalistycznego oprogramowania naukowego na rozproszonych zasobach obliczeniowych,
  • wsparcie technologiczne i informatyczne przy projektowaniu własnych aplikacji naukowych i ich wdrażaniu do obliczeń na infrastrukturze PL-Grid.  

Procedury wsparcia są dostarczane również poprzez helpdesk.

 

Helpdesk w projekcie PL-Grid

helpdesk_sJest to nowoczesny system wsparcia dla osób korzystających z zasobów Projektu, obejmujący obsługę techniczną i organizację bieżącego wsparcia użytkowników przez ekspertów (obsługa tzw. trouble tickets)

Helpdesk jest ważnym elementem planu wdrożenia naukowców polskich do pracy w nowym środowisku obliczeniowym. Potrzebne jest także zbieranie i udostępnianie wiedzy przydatnej użytkownikom w takiej formie, aby pomagała im efektywnie wykorzystywać środowisko obliczeniowe.

Kluczowym elementem organizacji wsparcia jest zespół ekspertów, który aktywnie służy pomocą użytkownikom poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania bezpośrednie, a także przez redagowanie porad i uaktualnianie na bieżąco bazy wiedzy dla użytkowników.

 Zainteresowanych dostępem do helpdesku i bazy wiedzy prosimy o kontakt:
helpdesk at plgrid.pl

 

Użytkownicy posiadający konto w infrastrukturze PL-Grid mogą również korzystać z systemu helpdesk online, poprzez adres URL:

https://helpdesk.plgrid.pl


UK_flag


 


Mapa witryny
Copyright © 2011, Konsorcjum PL-Grid. Wszelkie prawa zastrzeżone.